بلاگ

هموروئید چیست

هموروئید (بواسیر)

هموروئید و یا بواسیر یک بیماری در ناحیه مقعد است. نشانه‌های این بیماری متورم شدن رگ‌ها در ناحیه تحتانی مقعد و راست روده است. این

بواسیر

بواسیر داخلی + راه های تشخیص آن

بواسیر داخلی یک بیماری شایع است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. با وجود شیوع بالای این بیماری،

هوروئید

انواع هموروئید ( بواسیر)😨

انواع هموروئید به دو نوع اصلی تقسیم می‌شود: داخلی و خارجی. هموروئید داخلی در داخل رکتوم ایجاد می‌شود و معمولاً بدون درد است، اگرچه می‌تواند

پولیپ مقعد

پولیپ مقعد😨

پولیپ مقعد، برجستگی های کوچک روی دیواره راست روده یا کانال مقعد، اغلب خوش خیم هستند اما در صورت عدم درمان می توانند باعث ناراحتی

پارگی مقعد

پارگی مقعد😰

پارگی مقعد، که همچنین به عنوان شکاف آنال شناخته می‌شود، یک عارضه شایع است که با پارگی یا شکاف در پوشش داخلی کانال مقعد مشخص

علائم بواسیر

علائم بواسیر چیست؟❌

علائم بواسیر با توجه به نوع، شدت و عوامل فردی می تواند متفاوت باشد. با این حال، علائم رایج اغلب شامل خونریزی مقعدی است که

بواسیر-خارجی

بواسیر خارجی + نحوه درمان آن😳

بواسیر خارجی، یک عارضه شایع که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند باعث ناراحتی، درد و خجالت

انواع بیماری های مقعدی

انواع بیماری های مقعدی🙄😨

انواع بیماری های مقعد، علائم آنها و گزینه های درمانی مناسب برای تشخیص زودهنگام و مدیریت موثر ضروری است. ناحیه مقعد مستعد ابتلا به بیماری

فیستول

جراحی فیستول مقعدی

جراحی فیستول مقعد یک عمل برای درمان فیستول های مقعدی است. فیستول های مقعدی گذرگاه های غیرطبیعی هستند که بین کانال مقعد و پوست نزدیک

جراحی-کولورکتال

صفر تا صد جراحی کولورکتال

جراحی کولورکتال یک عمل جراحی تخصصی است که برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله روده بزرگ (کولون)، راست روده (رکتوم) و مقعد انجام می‌شود. این